Over 10 000 elever har opplevd vintereventyret i Valdres på Valdres Folkehøgskole. Skolen har gjennom mange år bygget et solid konsept for markedsføring og branding.
Langsiktige konsepter
Vi har i løpet av de siste 15 årene utarbeidet flere konsepter i samarbeid med Valdres Folkehøgskole. Skolen har en godt definert målgruppe, og gode, visuelle løsninger som treffer med budskap og presentasjon har vært avgjørende for å lykkes i kampen om nye søkere hvert år. De siste årene har et eget bildekonsept tett knyttet til budskap og presentasjon vært førende for uvikling av nettsidene til skolen.

Rådgivning og strategi
En rød tråd i budskap om skolen og linjene de tilbyr sine studenter har krevd en langsiktig tankegang og stadig utvikling. Her har vi sammen med skolens ansatte jobbet strategisk på flere flater, slik at markedsføringen er enhetlig og treffsikker. Valdres Folkehøgskole er en progressiv kunde som stadig utfordrer oss med nye ideer som skal settes ut i live, og det liker vi!

Nettside
Valis har levert nettsiden til Valdres Folkehøgskole, og jobber aktivt med stadig videreutvikling og justeringer. Nettsiden har fokus på visuell presentasjon, enkelt budskap og skal appellere til potensielle søkere og andre interesserte. Nettsiden bygger på et visuelt konsept som skaper en tydelig rødt tråd i markedsføringen av skolen.
Spesialløsninger
Valis har i løpet av de siste årene utviklet flere skreddersydde løsninger i samarbeid med Valdres Folkehøgskole, deriblant SMS-system for inntak og QR-kode-løsning med ekstramateriale for søkere.
Innhold - tekst, bilder og video
Valis har bistått med tekstarbeid, bearbeidelse av budskap, bilder og video i samarbeid med kunde. Utforming og tekster har vært tett tilknyttet det grunnleggende visuelle konseptet.
Sosiale medier
Valis bistår med enkelte innlegg i sosiale medier og utarbeidelse av disse. I tillegg har vi utarbeidet annonser og videoer til Google Ads og markedsføring på Facebook.

Har du et prosjekt vi kan hjelpe deg med?
Vi tar gjerne en uformell prat om både løsninger og muligheter.